۱۰۰۰ متر باغ ویلا مشجر و سر سبز با ۱۲۰ متر ویلا در صالح آباد
نوشته شده توسط : محمدقربانی

۱۰۰۰ متر باغ ویلا مشجر و سر سبز با ۱۲۰ متر ویلا در صالح آباد

 

کد این ملک در سایت اندیش ملک 751 می باشد .

 

باغ ویلا ۱۰۰۰ متری اکازیون با ۱۲۰ متر ویلا دو خواب در ملارد به فروش می‌رسد .

 

 

 

زندگی در محیط فرح بخش که دارای درختان میوه و وسایل  و امکانات رفاهی باشد . موجب راحتی روح و جان می‌گردد . از این رو مشاورین اندیش ملک تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا مواردی آیده آل و درخور شان شما عزیزان را جمع آوری نموده و در اینجا به نظرتان برسانند .

 

کد ملک: 751

 

یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای خرید باغ ویلا در روستای صالح آباد منظره منحصر به فرد آن است. این روستا از درختان قدیمی و بسیار متنوع بهره مند بوده و همین اتفاق سبب به وجود آمدن طراوت و تازگی در محیط روستا می‌شود. شما می‌توانید برای رفع خستگی، باز پروری روحیه و فاصله گرفتن از زندگی آپارتمان نشینی مدتی را در این روستا گذرانده و با پیاده روی و پیک نیک رفتن به دل طبیعت خاطره ای لذت بخش را برای خود به ارمغان آورید .

اگر شما به یک تعطیلات آرام بخش برای تقویت روحیه خود نیازمندید خرید باغ ویلا در روستای صالح آباد یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها است .

 

 

ویلا:

120 متر ویلا دوخواب فول امکانات ، 50 متر بنا سرایداری ، استخر چهارفصل سرپوشیده با تجهیزات کامل  ،  نور پردازی ، ویو و نورگیری فوق العاده  ، سقف کناف کاری شده و تمامی امکانات رفاهی که این ویلا را برای سکونت  به موردی ارزنده تبدیل نموده است .

 

 

محوطه ملک :

باربیکیو ، محوطه سازی  مهندسی ساز ، نمای سنگ شده    ، نورپردازی حرفه ای ، سهمیه اب کشاورزی  ، گل کاری شده  ، نرده و حفاظ شاخ گوزنی ، کف و دیوار‌های محوظه کاملا سنگ شده ، درب ریموت ، درختان مثمر ثمر و قدیمی ،  آب نمایی در کنار ویلا که جلوه ای بی نظیر ایجاد نموده و ...

 

انشعابات: این باغ ویلا دارای انشعابات کامل  و کنتوردار می‌باشد

 

وضعیت سند: این ملک دارای قولنامه زنجیره ای و ریشه دار + کد رهگیری می‌باشد .

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اندیش ملک مراجعه بفرمایید.

 

 

 

 

 

 

برای خرید باغ ویلا در شهریار با مشاورین ما در تماس باشید .

 





:: برچسب‌ها: خرید باغ ویلا در کردزار , کردزار شهریار کجاست , باغ ویلا قیمت مناسب در شهریار , خرید باغ و باغچه در شهریار , منطقه کردزار شهریار , خرید باغ ویلا ارزان در شهریار , خرید باغ در بکه شهریار , خرید زمین در کردزار شهریار , خرید باغ ویلا در شهریار , باغ ویلا , سایت باغ ویلا , خرید ویلا در کرج , خرید ویلا در کردان , اجاره ویلا در شهریار , باغ ویلا اطراف تهران , خرید زمین در شهریار , خرید باغ ویلا در ملارد , لم اباد ملارد کجاست , خرید ویلا لاکچری در شهریار , خرید ویلا در شهریار , , ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: